Twitter
RSS

Day 4 with UNSTOPPABLE : it make me PEACE

Salam 1 Malaysia

Buat reader sekalian, harini nak berkongsi pengalaman bersama UNSTOPPABLE selama
4 hari. Tidurku aman, makanku kenyang, hatiku gembira, hutang2ku selesai. Makan yang sedap2 ari2. Hurm? Anda bila lagi NAK macam saya. Kalau NAK, anda semua pun MESTI BUAT macam saya utk dapat $$$$$ hari2. Memang berbaloi, badan xpenat, kepala pun xsakit.


So, pada reader2 yg masih tercari2 jalan untuk selesaikan hutang dan baiki taraf hidup anda, knpa xnak BUAT macam saya. Kalau asyik bertanya itu , ini tapi takde usaha yg diBUAT, DONALD TRUMP pun ketawakan anda. Pasal ORANG yang USAHA dan BUAT JER yang akan dapat hasil $$$$nya. Ingat duit boleh dtg bergolek ke???

Buat apa nak tgu lagi, pm my INBOX or msg me LILY@0125848845
Pada yg bertanya hukum halal haram tuh, minta reader semua jawab dlm hati. Takkan la saya nak bagi anak saya makan dgn duit yg syubhah?

"ANDA BUAT, ANDA DAPAT, ANDA XBUAT, ANDA DAPAT TENGOK JELA APA YG SAYA DAPAT"




Sincerely;

-: Lily :-

Comments (0)

Post a Comment

Selamat mengomen dan mengomel!